پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور لرستان به مناسبت روز استاد هفته معلم، یادآور به تصویر کشیدن زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار در جامعه است.

دکتر منوچهر ططری با صدور پیامی فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت روز استاد و معلم را به همه‌ اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریک گفت.

متن پیام رئیس دانشگاه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

سپاس یگانه معبودی را سزاست که آدمیان را به دانش و خرد بر عالمیان سروری بخشید و راهنمایانی از میان ایشان برانگیخت تا تعلیم دهند و تربیت کنند و تعالی بخشند روح بلندی را که او در وجود انسان دمید و برافروزاند شعله های عشق را که امانت اوست در دل اشرف مخلوقات که شایسته این امانت بود.

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد.

اینجانب نیز به نوبه خود هفته بزرگداشت مقام والای معلم و استاد را بر تمامی تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت ،بخصوص اعضای محترم هیات علمی دانشگاه تبریک عرض می نمایم. امید است، به لطف خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) امید است، همواره در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید، به مانند همیشه منشاء خدمات ارزنده ای به جامعه دانشگاهی و علمی کشور عزیزمان ایران باشندتا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان عزیز این خطه از میهن اسلامی باشیم.

و من الله التوفیق

دکتر منوچهر ططری

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر