رئیس دانشگاه پیام نور لرستان خبر داد؛ پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد آماده بهره برداری است/ ارتقاء رتبه ۳۲ نیروی رسمی و پیمانی

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد در حال حاضر آماده بهره برداری بوده بطوریکه کلاس های تربیت بدنی این دانشگاه در نیمسال دوم تحصیلی در این مکان برگزار می شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کوهدشت دکتر منوچهر ططری در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان به اقدامات صورت گرفته در حوزه عمرانی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و اظهار داشت: طی سال گذشته سند مالکیت ساختمان های دانشگاه پیام نور مرکز پلدختر و مرکز کوهدشت اخذ شد.

وی با اشاره به اینکه به زودی سند مالکیت سایت داود رشید مرکز کوهدشت نیز اخذ خواهد شد، افزود: کادر اداری دانشگاه پیام نور کوهدشت که قبلا در یک ساختمان قدیمی که هر لحظه احتمال ریزش آن وجود داشت ساکن بودند با صرف هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال به ساختمان جدید منتقل شدند.

صرف ۹۵۰ میلیون ریال برای تکمیل ساختمان اداری دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان به تکمیل سوله کارگاهی ساختمان دانشگاه پیام نور الیگودرز با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۵۵۰ میلیون ریال اشاره کرد و گفت: همچنین سالن ورزشی این دانشگاه با صرف ۷ هزار میلیون ریال تکمیل شد.

ططری از خرید انشعاب گاز برای ساختمان دانشگاه پیام نور مرکز الشتر خبر داد و افزود: برای اجرای ایستگاه تقلیل فشار این مرکز نیز هزار میلیون ریال و برای اجرای لوله کشی گاز آن ۲۵۰ میلون ریال صرف شد.

وی به صرف ۹۵۰ میلیون ریال برای تکمیل ساختمان اداری دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد اشاره کرد و ادامه داد: تکمیل سالن ورزشی این ساختمان با صرف ۴۲۰۰ میلیون ریال و تکمیل ساختمان آموزشی آن با صرف هزینه ۵۵۰۰ میلیون ریال در دستورکار قرار گرفت.

پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد آماده بهره برداری است

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان به آخرین اقدامات صورت گرفته برای تکمیل پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد اشاره کرد و گفت: این ساختمان در حال حاضر آماده بهره برداری بوده بطوریکه کلاس های تربیت بدنی این دانشگاه در نیمسال دوم تحصیلی در این مکان برگزار می شوند.

دکترططری افزود: برای اجرای راه دسترسی جدید سایت با توجه به اینکه راه قبلی مالک داشته تا کنون ۷۸۰۰ میلون ریال هزینه شده و برای محوطه سازی آن نیز تا کنون ۱۸۰۰ میلون ریال صرف شده است.

وی به واگذاری دهکده المپیک خرم آباد به اداره کل ورزش و جوانان استان اشاره کرد و بیان داشت: بابت واگذاری این مجموعه بنا شده اداره کل ورزش و جوانان مبلغ یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان طی امسال به دانشگاه پیام نور پرداخت کند که در صورت پرداخت این مبلغ مشکلات پردیس پیام نور خرم آباد حل می شود .

ارتقا رتبه ۳۲ نفر نیروی رسمی و پیمانی دانشگاه پیام نور لرستان

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان به وجود ۲۷۰ نیروی کارمند اعم از نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی این دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: برای تبدیل وضعیت ۱۷ نفر از نیروهای قراردادی دانشگاه پیام نور لرستان که از طریق آزمون استخدام ادواری پذیرش شده اند پیگیری های لازم انجام شده است.

دکترططری به ارتقا رتبه ۳۲ نفر نیروی رسمی و پیمانی دانشگاه پیام نور لرستان بعد از گذشته ۱۰ سال اشاره کرد و افزود: همچنین با پیگیری های صورت گرفته برای ۱۰ نفر از نیروهای قراردادی حکم مدیریت صادر شد.

وی یادآور شد: دانشگاه پیام نور لرستان دارای ۱۲۵ نفر عضو هیئت علمی بوده که شامل دانشایر، استادیار و مربی هستند.

منبع: پرسنا
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر