پیام دکتر رستمی ابوسعیدی به مناسبت روز استاد؛ رئیس دانشگاه پیام نور طی پیامی روز استاد را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، متن پیام دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت روز استاد بدین شرح است:
دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز تجلیل از مقام والای آن استاد بزرگوار و تمامی معلمانی است که نقش بی بدیلی در عرصه تعلیم و تربیت داشته و کاروان دانش بشری را به سمت تعالی بیشتر هدایت می نمایند.
بدون شک پیشرفت و ارتقای جایگاه دانش ایران اسلامی تا به امروز مرهون تلاش بی شائبه و دلسوزانه معلمانی است که به عنوان رکن اصلی توسعه علمی کشور همواره در عرصه علم، دانش و فرهنگ و تربیت نسل آینده ساز میهن اسلامی اهتمام ورزیده اند.
هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی معلم شهید مرتضی مطهری، فرصتی مغتنم است تا مراتب سپاس خود را تقدیم معلمان و اساتیدی نمایم که نقشی ماندگار در شکل گیری شخصیتهای علمی و فرهنگی و اعتلای کشور داشته و دارند و ایران اسلامی را به سمت قله های رفیع دانش رهنمون می سازند.
اینجانب به نوبه خود، این روز بزرگ را به تمامی معلمان و به ویژه اساتید فرهیخته دانشگاه پیام نور تبریک گفته و پیشرفت و تعالی ایران را در تمامی عرصه های علمی و فرهنگی آرزومندم .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر