دکتر منوچهر ططری طی پیامی : تقدیر و تشکر از تلاش همکاران دانشگاه پیام نور لرستان در برگزاری موفق امتحانات پایان نیمسال

دکتر منوچهر ططری در پیامی از تلاش ارزنده کلیه همکاران دانشگاه پیام نور لرستان در برگزاری موفق امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی 96-95 تقدیر و تشکر کرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان ضمن تقدیر از تلاش خالصانه و صادقانه همکاران دانشگاه پیام نور لرستان در امر برگزاری مطلوب امتحانات پایان ترم نیمسال اول سال تحصیلی 96-۹۵ افزود: بی شک مه ما در خانواده دانشگاه پیام نور جهت شکوفاتر شدن هویت شغلی مان که نتیجه اش خدمت صادقانه و متخصصانه به مردم قدردانمان می باشد از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: خدارا شاکریم که به یمن این تلاش بی شائبه شما مدیران، اساتید و کارکنان دانشگاه بار دیگر در ارایه خدمات مطلوب و موثر تر به دانشجویان در خصوص برگزاری امتحانات پایان نیمسال نیمسال اول سال تحصیلی 96-95 ، سربلند شده و توانست به نحو احسن با برقراری امنیت خاطر، آرامش و نظم بدون کوچکترین خللی امتحانات را برگزارنماید و این مهم بدون تلاش شبانه روزی همه همکاران میسر نبود. دورود بر همت بلندتان.

ططری در پایان پیام خود تصریح کرد: اینجانب بر خود لازم می دانم، ضمن قدردانی از زحمات همه همکاران محترم در مراکز/واحد های استان، آرزوی توفیقات روزافزون را برای خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

با تشکر

دکتر منوچهر ططری

سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر