آخرین اخبار
1402/11/23 دوشنبه
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور در جریان افتتاح و آغاز پروژه های عمرانی این دانشگاه در لرستان تاکید کرد؛
دانشگاه پیام نور لرستان یکی از دانشگاههای بسیار خوب سطح کشور است
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد کوهدشت ،  همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر, با حضور دکتر علی پریمی معاون اداری،مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور و مسئولین استانی چندین طرح عمرانی در دانشگاه پیام نور لرستان آغاز شده یا به بهره برداری رسید.
  افتتاح ساختمان سردرب پیام نور لرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و در زمینی به وسعت۱۲۰متر مربع  و با سرعت ساخت ۳ ماه یکی از این پروژه ها بود. حصارکشی پردیس، مقاوم سازی سازه ها و احداث پارکینگ از دیگر پروژه های در دست اقدام این دانشگاه است.
دکتر پریمی در ادامه از توجه ویژه هیات رئیسه ی سازمان مرکزی به پیام نور لرستان اشاره و به پیگیری برای اختصاص اعتبار ویژه به طرح مجموعه فرهنگی چندمنظوره مرکز خرم آباد، اشاره کرد و افزود در سال آتی شاهد شکوفایی هرچه بهتر این دانشگاه خواهیم بود.
ایشان در ادامه، این دانشگاه را از دانشگاههای بسیار خوب پیام نور در سطح کشور دانست و از  توجه،تلاش و همت ریاست، مدیران و کارکنان این  دانشگاه در جهت پویایی و تحول هر چه بیشتر دانشگاه قدردانی کرد.

https://eitaa.com/teriknews

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir