برگزیده ها
1400/10/18 شنبه
پیام تیریک حسن مروتي رئيس دانشگاه حضرت آيت الله العظمي بروجردي(ره) به دکتر سپهوند سرپرست جدیدی دانشگاه پیام نور لرستان

.

برادر ارجمند و گرامي جناب آقای دکتر عزت الله سپهوند رئیس محترم دانشگاه پیام نور لرستان
مديريت افتخار بزرگي است كه پروردگار متعال آن را بر عهده ي كساني قرار داده كه با عمل خالصانه ي خويش در مسير خشنودي و رضايت مردم گام بر مي دارند. مقام معظم رهبري«مدظلّه العالي»
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

مديريت افتخار بزرگي است كه پروردگار متعال آن را بر عهده ي كساني قرار داده كه با عمل خالصانه ي خويش در مسير خشنودي و رضايت مردم گام بر مي دارند.               
مقام معظم رهبري«مدظلّه العالي»

برادر ارجمند و گرامي جناب آقای دکتر عزت الله سپهوند
رئیس محترم دانشگاه پیام نور لرستان

با سلام و تحيّات
     با درود و صلوات بر حضرت محمد(ص) و آل محمد (ص)، احتراماً؛ انتصاب نيک و شايسته حضرتعالي كه از چهره‌هاي مزين به تعهد، تجربه، توانمندي، علم، اخلاق و آراسته به روحيه مردمي و عزم خدمتگزاري در عرصه‌هاي مختلف علمی، فرهنگي و اجتماعي به شمار مي‌رويد، به عنوان "رئیس دانشگاه پیام نور استان لرستان" تبريک و تهنيت عرض مي نمايم.
 قطعاً آثار سياستگذاري و تصميم سازي انسان ها فراتر از زمان و مكان مي باشد و برون داد بسياري از تصميم گيري ها نتايج و پيامدهايِ بسيار مانا و ماندگاري خواهد داشت و ان شاءالله تلاش هاي خالصانه و برنامه محورِ مديريت ارزشمند جنابعالي موجب تقويت فضاي اميد، نشاط اجتماعي و معنويت حاكم بر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی خواهد شد.
اينجانب ضمن تبريک مجدد انتخاب احسن و شايسته شما برادر بزرگوار که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی و از ذخایر و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشید، از درگاه ايزد منّان دوام عزّت، سلامت و موفقيّت جنابعالي و همكاران گرانسنگ حوزه دانشگاه پیام نور، همچون گذشته در خدمتگزاری به نظام مقدّس جمهوري اسلامي و نقش آفريني در برنامه‌هاي متعدد و روند توسعه و تعالی فعاليت‌های علمی و فرهنگی كشور مسئلت مي نمايم.


با آرزوي توفيق الهي
حسن مروتي
رئيس دانشگاه حضرت آيت الله العظمي بروجردي(ره)

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر