آخرین اخبار
1399/2/1 دوشنبه
دیدار رییس دانشگاه پیام نور لرستان با نماینده ولی فقیه در استان

.


رئیس دانشگاه پیام نور استان لرستان  آقای دکتر یوسفوند با نماینده محترم ولی فقیه حجه السلام  والمسلمین  شاهرخی دیدار و گفتگو نمودند .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه  در این دیدار صمیمانه  نماینده محترم مردم عزیز سلسه و دلفان آقای دکتر ابراهیمی ، مشاور ارشد مدیر کل دانشگاه علوم پزشکی  آقای دکتر حسنوند  و همچنین معاون آموزش و پرورش آقای مومنی حضور داشتند .
 نماینده  محترم ولی فقیه دکتر شاهرخی در استان با تبریک به اقای دکتر یوسفوند برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی توفیق در خدمت رسانی را داشتند.
 در این جلسه امام جمعه  مردم شریف خرم آباد  با تاکید بر داشتن روحیه جهادی آن را یکی از شاخص های اصلی  موفقیت ذکر نمودند.
 در این جلسه دکتر یوسفوند ضمن ابراز خرسندی  از  دیدار با نماینده محترم ولی فقیه  در استان لرستان ، وجود مبارک ایشان ، استاندار محترم ، نماینده و منتخبین عزیز لرستان را که اشخاصی فرهیخته و دانشگاهی  هستند را  فرصتی بی نظیر برای  رشد و توسعه  استان لرستان  و افتخاری برای جامعه  دانشگاهی لرستان دانستند.
 در ادامه  دکتر یوسفوند ضمن  بیان اهمیت و جایگاه دانشگاه پیام نور در رشد و تعالی استان ، مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نور استان لرستان را تشریح کرد  ؛ وی ضمن ارائه گزارش از  وضعیت و روند دانشگاه و اقدامات انجام شده در زمان کوتاه مدیریت ایشان با محدودیت های  بودجه ای در کشور و دانشگاه پیام نور  در مقایسه با سالهای قبل اشاره  داشتند و همچنین اظهار نمودن  با انضباط مالی ، صرفه جویی و حذف هزینه های غیر ضرور که در پیش گرفتند بدهی جدیدی برای دانشگاه ایجاد نشد و اینکه بدهیهای سال ۹۸ و  بخشی از بدهی های سنوات قبل نیز پرداخت گردید.
 وی همچنین به  اقدامات عمرانی انجام شده یا در حال انجام در مراکز  خرم آباد  ، الیگودرز و نورآباد با وجود محدودیت های مالی نیز  اشاره نمودند.


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر