آخرین اخبار
1399/3/7 چهارشنبه
دیدار دکتر یوسفوند با دکتر ابراهیمی نماینده محترم مردم شریف سلسله و دلفان

.

 
 
دکتر یوسفوند رئیس دانشگاه پیام نور لرستان در یک نشست صمیمی با دکتر ابراهیمی نماینده محترم مجلس به بحث و گفتگو پرداختند.

.

دیدار دکتر یوسفوند رئیس دانشگاه پیام نور استان لرستان با دکتر یحیی ابراهیمی نماینده مردم شریف سلسله و دلفان
✍ به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان لرستان :
 
دکتر یوسفوند  رئیس دانشگاه پیام نور لرستان در  یک نشست صمیمی با دکتر ابراهیمی نماینده محترم مجلس به بحث و گفتگو  پرداختند.

🖌 در این دیدار  دکتر یوسفوند ضمن عرض خیر مقدم ، پیروزی در انتخابات مجلس را به آقای دکتر ابراهیمی تبریک و تهنیت گفتند و حضور ایشان را موجب دلگرمی و انگیزه برای خود و مجموعه دانشگاه پیام نور  لرستان دانستند .
🖌 وی اظهار داشت : با انتخاب دکتر ابراهیمی عیار و بینش بالای مردم نجیب سلسله و دلفان مشخص شد ، حسن این انتخاب را به آنها تبریک میگویم و نوید این را میدهم که حوزه انتخابی سلسله و دلفان با برگزیدن دکتر ابراهیمی طلایی ترین چهار سال اخیر را در پیش رو خواهند داشت .
🖌 در ادامه دکتر یوسفوند مشکلات و مسائل دانشگاه را مطرح نموده و خواستار مساعدت بیشتر در رفع مشکلات شدند .
🖌  وی همچنین افزودن : دانشگاه پتانسیل این را دارد که با ارائه طرحهای تحقیقاتی و کاربردی در رشد و توسعه استان نقش مهمی را ایفا کند .

🖌 در ادامه نشست آقای دکتر یحیی ابراهیمی چنین بیان نمودند :
با توجه به  گزارش کاری که دکتر یوسفوند ارائه دادند و همچنین تغییرات محسوسی که قابل رویت است ، مشخص شد که در واقع یک همت مضاعف در مدیریت منابع و جلوگیری از هدر رفتن بیت المال صورت گرفته است.

🖌 دکتر ابراهیمی  ادامه داد : دانشجویان دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت علمی بالای می باشند و موفقیت های چشمگیری این دانشگاه  مرهون سیستم آموزشی متمرکز  و با استاندارد بالای این دانشگاه می باشد .
🖌ایشان اضافه نمودند همواره خواستار برنامه محوری و پروژه محوری هستم و با تشکیل کارگروه های تخصصی با افراد متخصص و اهل فن برای حل و فصل مسائل ، تمام تلاش خود را انجام میدهم و برای من در بکارگیری افراد ، تخصص مهمتر از طیف و جناح یا هر چیز دیگر است و همانطور هم  که رهبر فرمودند با نیروی انقلابی ، دولت انقلابی و جهادی باید کشور رو اداره کرد و اینکه در تمام شرایط باید در پای انقلاب باشیم .
🖌 وی همچنین افزود : برای من اولویتهای  مهم عبارتند از  بحث بسیار اساسی معیشت و اقتصاد مردم  ، مبارزه با فساد مالی و اخلاقی ، ترمیم سیستم اداری و ساختار ادارات و در نهایت رشد ، توسعه  و بالا بردن  سطح کمی و کیفی  زندگی در شهرهای سلسله  ، دلفان و استان است .
🖌 وی در پایان بیان نمود : روند رو به رشدی که در دانشگاه پیام نور مشهود و قابل رویت است ، بیانگر مدیریت موثر  آقای دکتر یوسفوند و نشان از مدیریت جهادی و انقلابی ایشان را دارد ،  لذا چنین مدیرانی شایسته حمایت اند و قول دادند در هر جا که نیاز به کمک باشد در کنار  دانشگاه پیام نور استان لرستان باشند.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر