آخرین اخبار
1400/10/21 سه‌شنبه
اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی بدون‌آزمون بهمن‌ماه ۱۴۰۰ اعلام شد

.

 
▫️به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کوهدشت اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دانشجو در کدرشته محل‌های اعلام شده از سوی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مرحله پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری نوبت بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام شد.

▫️همه متقاضیانی که اسامی آنان به‌عنوان پذیرفته‌شده نهایی این مرحله اعلام شده، لازم است برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، از روز چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

▫️همه پذیرفته‌شدگان باید حداکثر تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ دارای مدرک دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه، پیش‌دانشگاهی نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی، دیپلم نظام آموزشی جدید (نظام آموزشی ۳-۳-۶) و یا مدرک کاردانی (فوق‌دیپلم) باشند. در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام نخواهند بود.

▫️پذیرفته‌شدگانی که قبلا در یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، مطابق ضوابط قبولی قبلی آنان لغو شده و می‌بایست منحصراً در رشته قبولی جدید به تحصیل بپردازند.

▫️ضمناً این دسته از متقاضیان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت‌نامی افراد از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌شود.

▫️پذیرفته‌شدگان مرد لازم است با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی»‌ مندرج در صفحه ۹ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی بهمن‌ماه سراسری سال ۱۴۰۰ واجد شرایط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

▫️متقاضیان در صورت لزوم می‌توانند سؤال یا سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی request.sanjesh.org و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ مطرح کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر