آخرین اخبار
1400/10/28 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور لرستان خبر داد؛ لرستان در اولویت سفر های استانی هیات رئیسه ی دانشگاه پیام نور کشور قرار گرفت‌

.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان خبر داد؛
لرستان در اولویت سفر های استانی هیات رئیسه ی دانشگاه پیام نور کشور قرار گرفت‌
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور لرستان، دکتر عزت الله سپه وند در نشست روسای مراکز/ واحدهای این استان، ضمن تبیین نظام مسائل این دانشگاه، نگاه ویژه ی ریاست عالی دانشگاه پیام نور جناب دکتر تقی زاده و هیات رئیسه این دانشگاه به لرستان را ناشی از رویکرد عدالت محورانه ی حاکم بر فضای مدیریتی جدید در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور دانست. و این سفر پر خیر و‌برکت را طلایی ترین فرصت برای جهش و تحول بنیادین دانشگاه پیام نور لرستان دانست.


دکتر سپه وند ضمن تشریح مهمترین برنامه های مقدماتی این سفر، افزود؛  سفر هیئت رئیسه دانشگاه با محوریت آشنایی با توانمندی‌ها و بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نور لرستان انجام می شود. و‌ دیدار  رئیس عالیه دانشگاه و هیات همراه، با نهادهای حاکمیتی و اجرایی ارشد استان، نشست حضوری با اعضای هیات علمی، روسای مراکز/واحدها و کارکنان اداری دانشگاه پیام نور در راس برنامه های این سفر قرار  خواهند داشت.

همچنین در ادامه ی این نشست؛ حجه السلام گراوند مسوول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور لرستان، نیز سفر ریاست محترم سازمان مرکزی و برخی از اعضای هیات رئیسه دراین هفته به لرستان را فرصتی برای رفع بسیاری از مشکلات اساسی موجود درمراکز و واحدهای  دانشگاه دانست و‌افزود؛ انتظار اینست که باهمکاری وهمراهی همه روسای مراکز ومدیران ستادی، وبابرنامه ریزی دقیق، این سفر رویکرد حل المسائلی و تحولی توام باجهش به خودبگیرد.

همچنین در این جلسه ضمن اعلام‌ تشکیل کمیته های تخصصی کارگروه سفر، روسای مراکز/واحدها و مدیران ستادی به ارایه دیدگاههای خود پرداختند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر