آخرین اخبار
1400/12/22 یکشنبه
🔻بازدید دکتر سپه وند رییس دانشگاه پیام نور لرستان از دانشگاه پیام نور کوهدشت

.

🔻🔺به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور لرستان، دکتر عزت الله سپه وند با هیات همراه در سفری یک روزه با اعضای علمی و کارکنان کوهدشت دیدار و گفتگو کرد
🔻🔺به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کوهدشت، دکتر عزت الله سپه وند با هیات همراه در سفری یک روزه با اعضای علمی و کارکنان مرکز کوهدشت دیدار و گفتگو کرد

🔻در این نشستهای صمیمی، اساتید،کارکنان مرکز کوهدشت  در بخش های مختلف اداری،مالی، آموزشی، فرهنگی و... ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این بازدید، به بیان دیدگاه ها، نظرات و دغدغه های خود در حوزه های مختلف کاری و رفاهی پرداختند.

🔻در ادامه دکتر سپه وند: ضمن تقدیر و تشکر و استماع نظرات و مشکلات همکاران هدف از این بازدیدهای اولیه را، قدردانی از تلاشها و زحمات بی شائبه ی همکاران، شنیدن حرف دلها و دغدغه های آنان، شناخت مشکلات و تحلیل وضعیت موجود دانشگاه  و تلاش در جهت راهکارشناسی برای رفع مشکلات دانست.
🔻وی غلبه ی فضای دینی و فرهنگی مبتنی بر اخلاق و صمیمیت در بین اعضای خانواده ی بزرگ دانشگاهیان پیام نور لرستان را یکی از دلایل آرامش و موفقیت این دانشگاه در انجام ماموریت های  دانشگاه  دانست.

🔻رئیس دانشگاه پیام نور لرستان در ادامه بزرگترین سرمایه ی این دانشگاه را برخورداری از منابع انسانی مسلط به آموزشهای ترکیبی و داری تجربه ی انباشته ی تبدیل به دانش شده دانست و تاکید کرد؛ همه ی تلاش ریاست عالی دانشگاه پیام نور کشور و مدیران ارشد این دانشگاه، صیانت از حریم دانشگاه و راهکارشناسی برای چابک سازی ساختار اداری در عین ساماندهی منابع انسانی با تسهیل شرایط جابه جایی و انتقال و انگیزه دهی در جهت تلاش برای بهبود شرایط مالی و کیفیت افزایی به وضعیت خدمات دهی دانشگاه است.

🔻در این ديدار صمیمانه، دکتر بهزاد امرایی رییس دانشگاه پیام نور کوهدشت  ضمن عرض خوش آمد و خیرمقدم خدمت ریاست استان و تیم همراه، گزارشی از عملکرد دانشگاه  در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، عمرانی، فرهنگی، مالی و اداری بیان کرد و سپس اعضای هیات علمی و کارکنان اداری دانشگاه ها نظرات خود را پیرامون مشکلات و مسائل دانشگاه ارائه کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر