آخرین اخبار
1401/7/24 یکشنبه
معاون دانشگاه پیام نور لرستان (دکتر مسعودسعادت مهر) درنشست نقش نخبگانی اساتید دانشگاه تاکید کرد: 🔷غرب به دنبال صدور جاهلیت مدرن به کشورهای دیگر، با جنگ افزار فضای مجازی ست. 🗓۲۱ مهر

.

معاون دانشگاه پیام نور لرستان (دکتر مسعودسعادت مهر) درنشست "نقش نخبگانی اساتید دانشگاه" تاکید کرد:

🔷غرب به دنبال صدور جاهلیت مدرن به کشورهای  دیگر، با جنگ افزار فضای مجازی ست.

🗓۲۱ مهر ۱۴۰۱

🔷به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور لرستان، دکتر سعادتمهر در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاههای لرستان گفت؛ برخی از لایه های جامعه امروزما با نوع جدیدی از جاهلیت تحت عنوان جاهلیت مدرن مواجه است.
🔷در پدیده جاهلیت مدرن افراد در عین حالی که از سواد لازم برخوردار هستند ولی درک درست و منطقی از مسائل کلیدی جامعه ندارند و تحت تاثیر بارش اطلاعات در فضای مجازی  قرار گرفته و بدون تحلیل منطقی و درک صحیح، بسیاری از این اطلاعات را می پذیرند. در پدیده جهل مدرن واقعیت های جامعه به صورت وارونه جلوه داده می شود و نقاط قوت به عنوان نقطه ضعف شناخته می شود.
🔷عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور در ادمه  به بیان نمونه هایی از مسائل کلیدی و نقاط قوت کشور پرداخت که تحت تاثیر فضای مجازی بی در و پیکر به عنوان نقطه ضعف از آن نام برده شده است . قرارداد 25 پنج ساله ایران و چین که تحریم های جهان غرب را دور زده است، نفوذ ایران در سوریه، عراق، لبنان و فلسطین که بازوهای سیاسی و نظامی ایران می باشند، توان موشکی و پهبادی کشور و اتحاد با دو کشور دارای حق وتو (چین و روسیه ) که در مقابل زیاده خواهی غرب ایستاده است، را موضوعات کلیدی و مهم عنوان نمود که تحت تاثیر جاهلیت مدرن به صورت وارونه و به عنوان نقطه ضعف بیان شده و در زیر پوست جامعه زمزمه می شوند.
🔷دکتر سعادت مهر وظیفه نخبگانی اساتید دانشگاه را تبیین و تحلیل منطقی و صحیح مسائل کلیدی جامعه و مبارزه با جهل مدرن در جامعه در راستای جهاد تبیین عنوان نمود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر