آخرین اخبار
1402/1/22 سه‌شنبه
دیدار رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه پیام نور با رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

.

رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه پیام نور، به مناسبت آغاز سال جدید با حجت الاسلام دکتر رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه پیام نور در این نشست ضمن تبریک سال جدید و ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در سال جدید آمایش و ساماندهی رشته ها را پیگیری می کند و همچنین در سطح استانی توجه به درآمدهای غیرشهریه ای در قالب آموزش های آزاد و کوتاه مدت را مد نظر دارد. 
دکتر تقی زاده با تاکید بر افزایش توجه به مقوله های فرهنگی دانشگاه، ادامه داد: مجتمع فرهنگی در قم برای فعالیت های فرهنگی اساتید، کارکنان و دانشجویان در نظر گرفته شده و در دانشگاه پیام نور ایلام نیز یک قرارگاه ستاد عتبات عالیات برای فعالیت های مذهبی و فرهنگی دایر شده است .
رئیس دانشگاه پیام نور همچنین در پایان به برنامه ریزی و فعالیت جشنوراه های دانشجویی،  فرهنگی و ورزشی دانشگاه برای سال ۱۴۰۲ پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر رستمی رئیس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در این نشست نیز بیان داشت: در زمینه جذب دانشجوی بین المللی باید در کنار درآمدها، هزینه ها نیز مورد توجه قرار گیرد.
وی به ظرفیت دانشگاه پیام نور برای تربیت دانشجو معلم اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با افزایش استانداردها می تواند در راستای هم افزایی و توسعه تعاملات به تربیت دانشجو معلم نیز همت گمارد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر