آخرین اخبار
1402/2/5 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور لرستان در نشست شورای آموزش عالی استان با وزیر علوم تاکید کرد: 🔶به دلیل تفاوت ماهیت، ماموریت و نظام آموزشی دانشگاه پیام نور با دانشگاههای سنتی کشور، باید نگاه متفاوتی به این دانشگاه شود.

.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان در نشست شورای آموزش عالی استان با وزیر علوم تاکید کرد:
🔶به دلیل تفاوت ماهیت، ماموریت و نظام آموزشی دانشگاه پیام نور با دانشگاههای سنتی کشور، باید نگاه متفاوتی به این دانشگاه شود.

🔷️عزت‌الله سپهوند، چهارم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای آموزش عالی لرستان که با حضور وزیر علوم در دانشگاه لرستان برگزار شد، ضمن قدردانی از حمایت وزیر علوم از تقویت هویت مستقل این دانشگاه، اظهار کرد: ما نهایی ترین و آخرین سرشاخه‌های درخت دانشی هستیم که ریشه‌های آن در وزارت علوم است و وسعت جغرافیای ایران را در بر گرفته است.

🔷️وی تصریح کرد: به دلیل ماهیت، ساختار و نظام آموزشی متفاوت دانشگاه پیام نور، لازم است که نگاه متفاوتی نیز به این دانشگاه شود به ویژه از این نظر که مأموریت حاکمیتی این دانشگاه، تحقق عدالت آموزشی در اقصی نقاط کشور است.

🔷️رئیس دانشگاه پیام نور لرستان خاطرنشان کرد: این دانشگاه، دانشگاه نخبگانی است که در هیچ جای دیگری از زیرنظامهای آموزش عالی کشور، شرایط تحصیل با این شیوه و کیفیت برای آن‌ها فراهم نیست.

🔷️سپهوند اضافه کرد: طیف بزرگ این خانواده دانشگاهی هر از گاهی، به خاطر برخی اخبار منتشره درباب طرحهای نسنجیده و غیرکارشناسی، دچار دل‌نگرانی‌های می‌شود که توقع می‌رود با یک نگاه کارشناسی بحث آمایش  و اصلاحات درون ساختاری این نهاد بزرگ، به صورت درون سازمانی تداوم یابد.

🔷️وی بیان کرد: در حال حاضر دانشگاه پیام نور لرستان در ۹ شهرستان شعبه دارد و حدود ۱۰ هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر