آخرین اخبار
1402/2/31 یکشنبه
آیین نامه برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور کوهدشت

.

✅ چند نکته‌ی مهم درباره‌ی امتحانات که اطلاع از آنها می‌تواند برای دانشجویان سودمند باشد:

👈 همراه داشتن كارت دانشجويي و گزارش 428 سيستم گلستان، الزامي است.

👈 45 دقيقه قبل از شروع  هر آزمون،در محل برگزاري امتحانات حضور داشته باشيد

👈 از آوردن كتاب ،جزوه ،ياداشت، هندزفري،تلفن همراه و هر گونه وسيله الكتريكي ديگر به داخل جلسه آزمون  خودداري نماييد .

👈 در حين برگزاري آزمون از صحبت نمودن نگاه كردن به اطراف و همراه داشتن ياداشت خود داري نموده و در غير اين صورت با فرد خاطي بر اساس ايين نامه انضباطي بر خورد ميگردد.

👈 با توجه به سربرگ سوالات ،دانشجو مجاز به داشتن ماشين حساب وكتاب قانون و... ميباشد

👈 دانشجويان عزيز دقت نماييد پاسخ نامه با مشخصات فرديتان تطبيق كند. ودر صورت مشكل مسوول جلسه را در جريان قرار داده و در غير اين صورت مسئوليت عدم تصحيح پاسخنامه بعهده دانشجو است همچنين دانشجوياني كه آزمون آنها به صورت رايانه اي برگزارشود بايد در ساعت مقرر جلوي سيستم آماده بوده لازم است شماره ملي و شماره ي دانشجويي خود را به همراه داشته  و با وارد كردن آن ميتواند آزمون راشروع نمايد

👈 پاسخ نامه بايد تميز و فاقد تاخوردگي بوده ضمنا به هيچ عنوان پاسخ نامه و باركد را مخدوش ننموده و بايد محل مشخص شده را با خودكار امضاء نمايد . در صورت عدم قرائت پاسخ نامه و عدم اعلام نمره بر اثر مخدوش شدن دانشجو نمي تواند ادعايي داشته باشد .

👈 پاسخ‌نامه‌هاي تستي را فقط با مداد نرم مشكي پررنگ پرنمايد.

👈 دانشجويان محترم به تعداد سوالات و زمان آزمون دقت نموده  و در صورت مغايرت در تعداد سوالات مراقب را در جريان قرار دهد.

👈 در صورتي كه دانشجويي اشتباها پاسخ نامه دانشجوي ديگري را تكميل نمايد و جواب سوالات را در آن درج نمايد براي هر دو نفر غيبت درج ميشود

👈 نكاتي كه توسط مسئول اجرايي آزمون از طريق بلندگو پخش ميشود را رعايت نماييد.

👈 تكميل كد سري سوال با توجه به توضيحات مندرج بر روي صفحه سوالات توسط دانشجو الزامي است و عواقب ناشي از عدم تكميل يا درج اشتباه كد سري سوال  به عهده ي دانشجو است.

👈 دانشجو موظف است در جلسه امتحان نسبت به تكميل پاسخ نامه خود اقدام نمايد و بعد از پايان جلسه آزمون هيچ گونه اعتراضي در خصوص تكميل پاسخنامه قابل بررسي نمي باشد.

👈 دانشجويان موظفند برگ حضور و غياب را با خودكار  امضا نمايند.

👈 دانشجوياني كه به طور همزمان بيش از يك درس امتحان دارد موظف است به مسئول جلسه اين موضوع را اعلام و بعد از امتحان اول ،جلسه را ترك ننمايند .


👈 دانشجويان موظفند بعد از پايان زمان آزمون سوالات را تحويل مراقب داده و سريعا از حوزه امتحاني خارج شوند.

👈 دانشجويان معترض به سوالات پس از پايان هر جلسه آزمون حداكثر پس از سه روز از برگزاري آزمون به مدت يك هفته اعتراض خود را به سوالات در سيستم گلستان به آدرسreg.pnu.ac.ir  ثبت نمايند .

👈 دانشجويان در صورت مشاهده نمره تشريحي ميتوانند در سيستم اعتراض خود را ثبت نمايند و اساتيد محترم مورد باز نگري قرار دهند . چنانچه دانشجويان بعد از بررسي سوالات ،پاسخ نامه و كليد آن مغايرتي را مشاهده نمودند ميتوانند حداكثر سه روز پس از برگزاري آزمون به مدت يك هفته در سيستم گلستان اشكال خود را اعلام نمايند.

👈 چنانچه دانشجويان بعد از بررسي سوالات پاسخ نامه و كليد آن مغايرتي را مشاهده نمودند ميتوانند حداكثر سه روز پس از برگزاري آزمون به مدت يك هفته در سيستم گلستان اشكال خود را اعلام نمايند.

👈 دانشجو موظف است كد درس ثبت شده روي پريپرينت  ، برگه سوال و گزارش428 خود را چك نمايد و در صورت مغايرت به مراقب جهت اصلاح اطلاع داده شود.

👈 داشتن شماره کارت ملی با توجه به برگزاری تعدادی از آزمونها به صورت مکانیزه ( بدون کاغذ ) ضروری است.

👈 تاخیر بالای 10 دقیقه به منزله غیبت محسوب می گردد.آزمون های الکترونیکی ( بدون کاغذ) بعد از 10 دقیقه از شروع آزمون بسته شده و برای دانشجو غیبت ثبت می گردد .

👈 همراه نداشتن  تلفن همراه ، ساعت هوشمند ،کتاب ، کیف و غیره در جلسه امتحان.

👈 تکمیل پاسخنامه تستی با مداد نرم و پررنگ و پاسخنامه تشریحی با خودکار (دانشجویان مهمان حوزه بایستی پاسخنامه تشریحی خود را به صورت یک رو پر نمایند ) و امضا و تکمیل مشخصات در پشت پاسخنامه تشریحی.



(روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکزکوهدشت)

https://t.me/pnukuh

https://eitaa.com/pnukuh

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر