آخرین اخبار
1402/1/19 شنبه
پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت آغاز سال نو دکتر ابراهیم تقی زاده در پیامی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ را تبریک گفت

.

در متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور آمده است:

آغاز فصل بهار، فصل رویش و شکوفایی طبیعت، انگیزه ای نو برای حرکت و پویایی بیشتر است تا همگام با دگرگونی فصل و تحویل سال، درس نو شدن، تحول ، زیبایی و نیکی را از طبیعت بیاموزیم.

نوروز، نوید آمدن روز نو و تازه و همیشه نماد شادی و روزهای زیبایی همچون بهار و گل و شکوفه است. همان طور که بعد از خواب زمستانی طبیعت با آمدن بهار و روز نو و نوروز شروع می شود و طبیعت جان دیگری می‌گیرد و به همگان نشان می‌دهد که همچون طبیعت ما نیز میتوانیم از خواب زمستانی خود بیدار شویم و همچون نهالی زیبا بال و پر بگیریم. طبیعت به ما می آموزد که همیشه بعد از زمستانی سخت، بهاری زیبا در کمین است و پشت هر سختی راهی آسان و هموار در انتظار ماست.

از همین جهت است که ایرانیان، نوروز را تمثالی از آغاز زندگی می دانند و هر آغازی را جشن می گیرند. نوروز بزرگ ترین آغاز و بزرگ ترین جشن، با اصیل ترین سنت ها و مراسم جاودانه است.

سالی که گذشت به دلیل گذار از دوره سخت بیماری کرونا و چالش های موجود، برنامه ریزی ها و اهداف جدیدی در نظام آموزش عالی کشور صورت گرفت و طبیعتا دانشگاه پیام نور نیز به عنوان یکی از زیرنظام های آموزش عالی کشور از این قاعده مستثنی نبود . در سال ۱۴۰۱ دانشگاه پیام نور در کنار اهداف سال های گذشته که غنی سازی زیرساخت های الکترونیک،گسترش آموزش  و برگزاری آزمون های الکترونیکی بود، گسترش دیپلماسی علمی و جذب دانشجوی خارجی را در اولویت برنامه های خود قرار داد.

بدون تردید، دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور در سال جدید مسئولیت و رسالت خود را سنگین تر می داند و تلاش می کند ضمن تداوم و ارتقای فعالیت های آموزشی و رسالت های اجتماعی خود، در جهت آرمان های ملی و بین المللی نظام اسلامی نیز گام برداشته و نقش مثبتی در تولید علم و پژوهش و جهش تولید داشته باشد و همچنین بتواند با تداوم فعالیت های کارآفرینانه، بسترهای لازم را برای ایجاد کسب و کارهای کوچک نوبنیان و دانش محور ایجاد کند.

اینجانب ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای همه مردم عزیز ایران، با قدردانی از همراهی اعضای علمی و اداری دانشگاه پیام نور در طول سال گذشته، حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد، به تمامی مردم ایران، همکاران علمی و اداری و دانشجویان گرانقدر دانشگاه پیام نور سراسر کشور تبریک وتهنیت عرض کرده، تقارن این عید بزرگ را با بهار قرآن ، ماه رحمت و غفران، رمضان کریم را گرامی میدارم و امیدوارم فرصت بزرگ بندگی را غنیمت دانسته و در جهت تقرب به پروردگار عالمیان گامی بزرگ برداریم.

امید که سال ۱۴۰۲ برای همه مردم ایران سالی پربرکت و سرشار از امید بوده و ایران اسلامی در تمامی عرصه های ملی و بین المللی موفق و پیروز باشد.

ابراهیم تقی زاده 
رئیس دانشگاه پیام نور 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر