آخرین اخبار
1402/8/6 شنبه
آغاز ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان بدون آزمون استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از امروز
ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه پیام نور از امروز ۲ لغایت ۷ آبان ماه به صورت حضوری در مراکز و واحدهای معرفی شده پذیرفته شدگان، صورت می گیرد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد کوهدشت نتایج پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان دوره کارشناسی ارشد از طریق نشانی https://result.pnu.ac.ir قابل مشاهده می باشد.

انتخاب واحد پذیرفته شدگان نیز از تاریخ ۳ لغایت ۷ آبان ماه در سایت گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir انجام می شود.

پذیرفته شدگان لازم است اصل مدارک شامل تصویر صفحه اول و توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس با زمینه روشن، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، اصل مدرک کارشناسی را در قالب فایل JPG یا JPEG و با حجم هر عکس حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام حضوری به کارشناسان تحویل دهند.

ارائه مدارک فیزیکی ذکر شده هنگام ثبت نام حضوری الزامی است.

لازم به ذکر است مطابق بند ۲۲ دستورالعمل سازمان سنجش صفحه ۴ برخی از پذیرفته‌شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان، همزمان از طریق آزمون ورودی کارشناسی ارشد و یا المپیاد دانشجویی و یا آزمون‌های اختصاصی برخی دانشگاه‌ها نیز پذیرش می‌شوند. با توجه به اینکه امکان تحصیل همزمان وجود ندارد و داوطلب فقط می‌تواند در یک کدرشته محل تحصیل نماید، می‌بایست متقاضی انصراف خود را از سایر قبولی‌ها به دانشگاه پذیرش شده اعلام نماید.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر