آخرین اخبار
1402/10/24 یکشنبهمعاون آموزشی دانشگاه پیام نور خبر داد:
برگزاری بیش از 2 میلیون نفر آزمون کتبی و الکترونیکی در ترم قبل/ با آغاز انتخاب واحد ترم جدید، مهلت ثبت نمرات میان ترم تمدید نمی شود معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از برگزاری بیش از دو میلیون و نود و سه هزار نفر آزمون کتبی و الکترونیکی در دا

.

به گزارش روابط عمومی دکتر شجاعی فرد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر اظهار داشت: در نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1403 بیش از دو میلیون و نود و سه هزار، نفر آزمون الکترونیکی و کتبی برگزار و از این تعداد 424 هزار نفر آزمون الکترونیکی و بیش از یک میلیون و 669 هزار نفر آزمون کتبی بودند. 

وی ادامه داد: این آزمون ها از 18 آذرماه تا 10 دی ماه برگزار شد و روزهای 12 تا 14 دی ماه نیز دروس عمومی به صورت مجازی برگزار شدند.

شجاعی فرد همچنین درباره تمدید مجدد ثبت نمرات میانترم اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخاب واحد ترم جدید از 17 دی ماه آغاز شده و امتحانات نیز به اتمام رسیده امکان تمدید مجدد ثبت نمرات میانترم وجود ندارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه درباره دفاع از رساله و پایان نامه نیز اظهار داشت: مهلت دفاع از پایان نامه و رساله نیز تا 27 دی ماه می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر