آخرین اخبار
1402/11/23 دوشنبه دانشگاه پیام نور لرستان یکی از دانشگاههای بسیار خوب سطح کشور است
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور در جریان افتتاح و آغاز پروژه های عمرانی این دانشگاه در لرستان تاکید کرد؛

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد کوهدشت ،  همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر, با حضور دکتر علی پریمی معاون اداری،مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور و مسئولین استانی چندین طرح عمرانی در دانشگاه پیام نور لرستان آغاز شده یا به بهره برداری رسید.
  افتتاح ساختمان سردرب پیام نور لرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و در زمینی به وسعت۱۲۰متر مربع  و با سرعت ساخت ۳ ماه یکی از این پروژه ها بود. حصارکشی پردیس، مقاوم سازی سازه ها و احداث پارکینگ از دیگر پروژه های در دست اقدام این دانشگاه است.
دکتر پریمی در ادامه از توجه ویژه هیات رئیسه ی سازمان مرکزی به پیام نور لرستان اشاره و به پیگیری برای اختصاص اعتبار ویژه به طرح مجموعه فرهنگی چندمنظوره مرکز خرم آباد، اشاره کرد و افزود در سال آتی شاهد شکوفایی هرچه بهتر این دانشگاه خواهیم بود.
ایشان در ادامه، این دانشگاه را از دانشگاههای بسیار خوب پیام نور در سطح کشور دانست و از  توجه،تلاش و همت ریاست، مدیران و کارکنان این  دانشگاه در جهت پویایی و تحول هر چه بیشتر دانشگاه قدردانی کرد.

https://eitaa.com/teriknews

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر